Elke dag opnieuw Dealer Of The Year



Trots zijn we jullie te kunnen aankondigen dat we voor de achtste maal tot ‘Europe Dealer of the Year’ werden bekroond! 

Valckenier werd ook in 2021 door constructeur Renault/Dacia erkend als verdeler met de beste verkoopresultaten maar vooral ook de hoogste klanttevredenheid. En dat hebben we te danken aan de dagelijkse tomeloze inzet van onze medewerkers. Want Dealer of the Year zijn, dat is een belofte die al onze medewerkers iedere dag opnieuw waarmaken. Dat blijkt ook uit de getuigenissen van onze medewerkers; van Brugge tot Zaventem zet men dagelijks alles op alles om jullie, onze klanten, een persoonlijke, klantgerichte en warme service aan te bieden. 

Vooruitkijken en vooruithelpen

Onze klanten de beste service bieden, begint bij het aanreiken van de juiste mobiliteitsoplossing. “Ons team staat iedere dag klaar om de beste service en de beste mobiliteitsoplossingen aan te bieden aan onze klanten”, zegt Laurent, siteverantwoordelijke bij Valckenier Gent-Noord. Dankzij onze waaier aan services en onze expertise kunnen we een oplossing op maat van jouw verplaatsingsnoden aanbieden. Johan, sitemanager bij Valckenier Lokeren : “We gaan er elke dag voor, voor elke klant, op zoek naar een manier om het voor hem of haar zo gemakkelijk mogelijk te maken met een gepaste mobiliteitsoplossing”.

Daarbij is het belangrijk om een open blik te behouden. Mobiliteit staat niet stil en ook bij Valckenier blijven we dus voortdurend vooruitkijken. “Wij zijn een innovatief bedrijf en stellen onszelf elke dag opnieuw in vraag: kunnen we een nog betere service creëren”, aldus Johan.

Kortom, “door alle diensten die we aanbieden kunnen we jullie op een zo goed mogelijke manier verderhelpen”, vat verkoopverantwoordelijke Karel het mooi samen.

De persoonlijke aanpak van een familiebedrijf

Valckenier is een familiebedrijf dat ook echt werkt als een familiebedrijf”, legt Piet, siteverantwoordelijke bij Valckenier Brugge, uit: “reactief, flexibel, dicht bij de klant maar met de kracht en organisatie van een grote groep.” Dat uit zich dan ook in een persoonlijke, oprechte, warme sfeer in onze verschillende vestigingen: “in een familiale sfeer creëren we dagelijks een optimale klantenbeleving”, gelooft Pascal, siteverantwoordelijke bij Valckenier Ninove. Jochen, sitemanager bij Valckenier Asse, treedt hem bij: “Al onze medewerkers staan elke dag klaar om onze klanten te ontvangen in een familiale sfeer. Hier in Kobbegem zijn de meeste klanten dan ook kind aan huis en kennen ze onze teamleden zeer goed.

Move with a smile’ uitstralen, elke dag opnieuw

De Dealer of the Year titel is een welverdiende bekroning voor het enthousiasme en de toewijding die de Valckenier medewerkers dag in, dag uit uitdragen. Want Dealer of the Year, dat zijn we 365 dagen lang: “Samen met het team is dit het werk van een gans jaar door”, benadrukt Jean-Marc, sitemanager bij Valckenier Zaventem. 

We ontvangen de klanten iedere dag met een glimlach. Het is van belang dat de klant zich welkom voelt”, vertelt naverkoop verantwoordelijke Aalst Michael vanuit Valckenier Aalst Siesegem. Maar even belangrijk is hoe we achter de schermen de krachten bundelen. Dealer of the Year, dat zijn we samen, als één Valckenier team. Zo zorgen “onze techniekers ervoor dat de wagen met de nodige zorg en professionele kennis onderhouden wordt zodat de klant veilig de baan op kan”, licht Michael toe. Collega Jan vult aan: “de lever-en besteldienst zorgen elke dag voor een snelle en zorgvuldige opvolging van de verkoopsdossiers” en “de collega’s die instaan voor de verkoop, de controle en de opkuis zorgen ervoor dat jullie nieuwe wagen staat te blinken bij de levering”. Maar “ook de collega’s van de administratie en de mensen die achter de schermen werken” leveren een belangrijke bijdrage en zijn terecht “enorm blij met deze award”. Anders gezegd: “Iedereen probeert er op zijn manier voor te zorgen dat jullie met een glimlach de baan op kunnen."

Ook in 2022 hetzelfde engagement

We mogen dan wel Dealer of the Year 2021 zijn, ook komend jaar willen we diezelfde belofte realiseren. Jean-Marc verwoordt het mooi: “Voor 2022 nemen we dezelfde engagement tegenover onze klanten: kwaliteit, expertise, verantwoordelijkheid, dit allemaal met een warme, persoonlijke aanpak. En dus gaan we gewoon voor onze negende titel”.

Eindigen doen we dan ook graag met de woorden van Pascal: “Onze teams zijn het DNA van Valckenier. Ze doen wat ze beloven. En wij beloven jullie: we gaan er nog eens voor. Tot volgend jaar”!